22 Nisan 2010 Perşembe

キミの記憶をボクにください~ピグマリオンの恋~- K&J-Drama


Geçenlerde denk geldiğim Japon ve Kore ortak yapımı bu dramayı dün nihayet izleyebildim. İki erkek - Bir kız olayından hiç hoşlanmasamda bu seriye bayılacağım gibi gözüküyor! Oyuncu kadrosunda, Jaejoong dışında en çok sevdiğim Koreli Kim Jae Wook var. Diğer erkek karakteri oynayan oyuncuysa Kim Hyeong Jun. Hana Yori Dango Kore versiyonu izleyenler onu "Akira" rolüyle hatırlayacaktır ^^


Drama'nın konusu gayet basit. Minamisawa Nao-chan'ın oynadığı Japon kız karakterimiz hafızasını kaybetmiş ve bir çok anısını hatırlayamıyor ki buna erkek arkadaşı bile dâhil. Kore'ye erkek arkadaşını görmeye gittiğinde, erkek arkadaşı birisine söz verdiğinden ve onu havaalanından alamayacağından en yakın arkadaşının gidip onu almasını istiyor. Kızımızda, hava alanında yaşadığı bir olay sonucu bayılıyor ve uyandığında erkek arkadaşının suretini tam hatırlayamadığından asıl erkek arkadaşının en iyi arkadaşını kendi erkek arkadaşı sanıyor. En iyi arkadaş rolünü oynayan Jae Wook da öyle davranmak zorunda kalıyor. Bayağı üzücü ve sinir edici bir drama yani.


Drama 12 bölüm olarak planlanmış ve çekimleri şubatta başlamış. Yalnız, bir fark var. Drama bildiğimiz gibi bir bölümü bir saat süren cinsten bir drama değil. Dramanın her bölümü, yaklaşık 10 dakika sürüyor. Bunun sebebiyse mobil drama olması. Sadece cep telefonundan izlenebilen bir drama yani.


Minamisawa Nao'yu, Akai Ito ve Dandy Daddy? dramalarında izlemiş biri olarak söylemeliyim ki, 90 doğumlu olmasına rağmen güzel ve yapmacık olmayan bir oyunculuğu var. Akai Ito'yu üşenmezsem anlatacağım çünkü benim en sevdiğim dramalar arasında.


Drama 20 Mart'ta gösterime girmeye başlamış fakat ortada hala ilk bölümden başka bölüm yok. Zaten 10 dakika sürünce insan ister istemez biran önce devamını izlemek istiyor.


Jae Wook'un buradaki performansı da çok hoşuma gitti. 7 yaşına kadar Japonya'da yaşayıp, sonra Güney Kore'ye tekrar döndüğünden dolayı, Japonca telaffuzu oldukça iyi. Gay olmadığı halde Antique Bakery'de sergilediği performansı da tam anlamıyla kusursuzdu. Çoğu kişinin kendisine sırf gay rolünü iyi oynadı diye gay sıfatı yapıştırmasına sinir oluyorum. Yaptığı birçok röportajda böyle sorulara maruz kaldığından gay olmadığını söylemişti. Bunu da burada düzeltmiş olalım.



Trailer

4 yorum:

mavi_61 dedi ki...

ben bu başroldeki iki elemanıda tanıyorum yanlış şey etmediysem
malum hepsi birbirine benziyo :P
izlemeli aslında
zira gına geldi Kore yapımlarından

NANA dedi ki...

Kim Jae Wook Coffee Prince'de oynamıştı. Oradan hatırlıyorsundur büyük ihtimal :D Ortak yapımlar güzel oluyor ya iki dili bir arada götürmek çok eğlenceli :P

sevil dedi ki...

peki nerde izledin ben de izlemeyi çok isterim başroldeki 2 erkek oyuncuyu da izlemiştim ve ikisini de çok severim jae wook'u jo ji hoon'la bi filmini izledikten sonra tanıdım coffee prince'te hasta oldum kim joon zaten f4'le kalplere taht kurdu bu diziyi mutlaka bulup izlemek isterim. izleyebilmem için yardımcı olursan sevinrim

NANA dedi ki...

İlk 2 bölümünü korece bir siteden izlemiştim ben. Youtube'da ilk bölümü konmuş ve devamı yok. Başka biri alt yazılı halini eklemiş mi youtube'a onu da bilmiyorum. Bak istersen yine de: http://www.youtube.com/watch?v=J0WzsJmSy_I