12 Aralık 2009 Cumartesi

傍聴マニア09 - J-Drama


Bilen bilir Mukai Osamu'yu ne kadar çok sevdiğimi. Sonunda yeni dramalarıyla geri dönmüş eti pufumuz. 22 Ekimde çıkan Bocho Mania 09 ile meşguldü kendileri. Yanda en sağ'a tanıtımınıda koydum. Üstteki yazılardan birini tıklarsanız fragmanı izleyebilirsiniz. Çok şeker görünüyor ve yanakları iyice tombikleşmiş mi ne XD Tam eti puf yahu. Mart ayındaysa Gegege no Nyobo adlı drama ile meşgul olacakmış.

* Japonca: 傍聴マニア09 / Bocho Mania 09
* Format: Renzoku
* Türü: Yasal
* Bölüm Sayısı: 13
* Yayınlandığı Kanal: YTV, NTV
* Yayınlandığı Tarih: 22 Ekim 2009
* Tema Şarkısı: Kakera -Subete no Omoi Tachi e- - NICO Touches the Walls

Konusu:
Morio bir furītā (フリーター) dır. Furītā Japonca'da lise ya da üniversiteden mezun olan ama daha sonradan bir kariyere başlamamış kişiler anlamına gelmektedir. Düşük maaşlı, basit tarzda işlerde çalışırlar ve yirmi civarı yaşlarına çoktan ulaşsalarda hala aileleriyle beraber yaşarlar. Morio, daha sonradan tuhaf bir şekilde Mahkeme Salonlarındaki "insan etkileşimi"ne ilgi duymaya başlamış ve farketmeden zamanla bu, hobisi haline gelmiştir. Mahkemede kendi gibi bu tarz hobi'den hoşlanan biriyle tanışan Morio'ya tanıştığı bu kişi mahkeme binasında neler olduğunu ve nasıl ilginç davalar bulabileceğini öğretmeye başlar.


Tema şarkısı'nın sözleri ve müziği harika. Bu grubu zaten FMA'dan ve Naruto zımbırtısından biliyordum ama pek üzerlerine düşmemiştim. Cidden çok güzel şarkıları varmış...



Puan: 6/10

3 yorum:

suspiciousninjagirl dedi ki...

gerçekten çok güzel şarkıları var vokalinin sesini ben İncubus'un vokali Brandon Boyd'a benzetiyorum. En sevdiğim jrock gruplarından. yanlız bu parçasını bulamadım :(
Ve Mukai Osamu'yu da çok severim. Beck'de de oynaması beni çok mutlu etti:)

NANA dedi ki...

İlgili single'ı buradan indirebilirsin: http://www.megaupload.com/?d=OZKNH6SJ

Grubu bayağı kaliteli buldum :) Mukai Osamu'nun Beck'de oynayacak olması beni de çok sevindirdi kadroda iyi oyuncuları görmek güzel.

suspiciousninjagirl dedi ki...

çok teşekkür ederim single için :)