6 Ağustos 2009 Perşembe

僕の初恋をキミに捧ぐ - Live-Action Film


* Japonca: 僕の初恋をキミに捧ぐ / Boku no Hatsukoi wo Kimi ni Sasagu
* Diğer Adları: I'll Give You My First Love / İlk Aşkımı Sana Vereceğim
* Türü: Dram, Romantik
* Yönetmen: Takehiko Shinjo
* Çıkış Tarihi: 24 Ekim 2009
* Orjinal Manga: Aoki Kotomi

Konusu:
Takuma ve Mayu'nun hikayesi, onlar sadece 8 yaşındayken başladı. Takuma, çocukluğu esnasında kalp hastalığı yüzünden sık sık hastaneye kaldırılırdı. Doktorun kızı olan Mayu ile de böylece tanışmış oldu aslında... Çok yakındada hemen arkadaş oldular. Günden güne daha da büyüdüler, daha da... Yine de, Takuma 8 yaşındayken bir yaz gününde Mayu'ya tutamayacağı bir söz verdi. Büyüyünce, Mayu ile evlenmek... Fakat Takuma, kalp rahatsızlığı sebebiyle en fazla 20 yaşına kadar yaşayabilecekti. Hikaye, onların büyüdüğü gibi bağlarınında daha da büyümesini konu alıyor.






Puan: 8/10

5 yorum:

sshort-cake dedi ki...

Bunun mangasını da okudum gerçekden çok güzel...Zaman zaman göz yaşlarımı tutamadım ve zaman zaman da yüzümde hoş bir gülümseme oluşturdu.Ama sadece 29 bölümünü okuyabildim daha fazlasını bulamadım :( Umarım filmi çabuk gelir ve keyifle izleriz :)

NANA dedi ki...

Yavaş çeviriyorlar ya ne zamandır bakamadımda devamı geldi mi gelmedi mi hiç bilmiyorum T_T Film'in altyazısını bekleye bekleye öleceğiz dayanamayıp raw'a dalıcam diye korkuyorum :)

kucukrukiye dedi ki...

hallahiiiim bunun filmi mi geliyor!!cok guzel mangasi ama dediginiz gibi cok yavas ceviriyorlar.. biriktirip biriktirip okuyorum ben..kadro da guzel olmus..tez zamanda gelse de izlesek:)

NANA dedi ki...

Kadro cidden çok yakışmış ^^ Filmler hep böyle oluyor ya. Ya geç çıkıyor ya da çıksa bile net'e geç düşüyor. Hala ortada raw hali bile yok :/

NyaaNyaa dedi ki...

bu filmde aşk üçgenini 3. parçası siyah saçlı başkan (adını unuttum)
yok galiba ya da fotolarda yok.mangadaki karakterler beni çok gıcık ettiler inş. filmde böyle olmas XD